Известие

Collapse
No announcement yet.

Парното на 156 не духа ли прекалено слабо..?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Парното на 156 не духа ли прекалено слабо..?

    ...
    Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 10:18.

  • #2
    На мен на 4-та степен ми духа адски силно и топло,ако е загряла норламни градуси.Иначе на АУТО като сложа не почва веднага да духа ами след малко докато изравни градусите и после намалява силата на духане.
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 144hp

    Comment


    • #3
      И при мен е много силно.Обикновено като загрее оставям на 1 и пак става жега.Като пусна на ауто и настроя градусите си действа като домашен климатик - поддържа ги.Ту духа топло, ту само вентилира, като само си настройва степените...
      Alfa 156
      ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
      sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
        Въпроса е в заглавието - нормално ли е, защото в сравнение с другите алфи, на тая кола ми се струва, че дори и на 4-та степен духа много слабо, първа практически се чудя дали работи, а втора почти не се усеща нищо...
        Така ли е при всички или има нещо прецакано на тая на която го гледам това явление..? Колата е вагон преди фейслифта...

        И още едно питане, когато средната врътка е на "AUTO" и врътката топло-студено е на макс топло, пак се включва да духа и то май на максималната степен като минава през по-бавните първо... Това нормално ли е?
        Защото знам, че имаше някаква последователност от действия с която се спира климатика да не се пуска автоматично, но ако не бъркам какво съм чел много одавна по темата, когато е на макс топло и да не е спрян, пак не трябва да се пуска или..?
        На другите алфи, които аз съм оперирал като сложиш врътката на "АUTO" и нищо не се случва освен ако не натиснеш копчето за климатика. Тук явно е различно, но не мога да го схвана точно как е... Моля, който има идея да помага.
        За мен това, че на 1-ва духа слабо е голямо предимство, защото като си направи зададената температура, мога да го ставя да си духа и да си слушам музиката без да ме дразни. На 4-та може би духа малко слабо, в сравнение с други коли, но не бих казал, че е недостатъчно. Просто до задните прозорци недостига поток и в дъжд си остават замъглени, освен ако не си оставил и климатика да работи, но и това не е гаранция. При положение максимално топло/студено/ вентилатора си отива на максимална скорост, без значение дали е на авто или са избрани някои от дригите степени - подобно е положението и когато поставиш най-дясната врътка в последно положение. Тогава се включва климатик, вентилатор на макс, подгрев на задното стълко и на огледалата, без значение какво е избрано на другите. При пуснат климатик дори да е на положение 0 вентилатора духа, ако се спре климатика спира и той. Има много теми как се спира автоматичния климатик - аз моя съм го спрял.
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

        Comment


        • #5
          Странното е, че при мен всичко е ок, но на друга Алфа съм виждал как до 3-та степен духа наистина слабо. Предположението ми беше, че филтъра на купето е задръстен и за смяна, но не знам дали след смяната му са се оправили нещата. При мен на 2 си духа добре, особено ако съм насочил потока да духа към лицето. А пусна ли го на макс степен, ще ми отвее главата...
          За Ауто-то - ауто режима по принцип сам си наглася правилната темп в купето, за това се грижат външния и вътрешния термометър и като зададеш определена темп от първата врътка, то се старае да я постигне при Ауто режим по най-бързия възможен начин. Има доста писано за този режим в книжката на 156, да не го преразказвам, но и при мен така ги надува до макс в началото...
          Две черни перли...

          Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от badmadafaka
            Точно за филтър за смяна и аз си мислех, тези дни ще се разбере дали е от това проблема... Все пак ако имате друга идея, казвайте
            Поленовия филтър е консуматив и се сменя всяка година задължително. Иначе полепват какви ли не гадости по него особенно пролетта като се "разгонят" тополите.
            sigpic 156SW 1.9JTD 16V

            Comment


            • #7
              Или по-често, ако се кара колата при прашни условия. Не знам дали които сте пообикаляли сте забелязали, но аз в Германия, Франция или Англия например прах не съм виждал изобщо, а тука е чудо! Всякак се класираме в ония условия, дето за тях в упътването си пише да се сменят въздушните филтри и по-често!
              Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
              Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
              Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
              Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

              Comment


              • #8
                Питайте дизелите дали имат парно иначе стигне ли 90 грардуса на 1 не може да се седи вътре ако е на макс топло парното . Пак казвам това при бензин с работещ термостат .
                sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                Ramstein - Benzin
                https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                Comment


                • #9
                  На 156 бензин парното е УЛТРА сравнение с на 147 дизел. Да не говорим, че и на 147 на 4-та степен духа слабо. 156-цата е като сешоар и бучи и духа яко.
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                  Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                  Comment


                  • #10
                    Па аз си мисля, че и при дизела и при бензина 85 градуса са си 85 градуса.
                    Така че не виждам защо да няма парно дизела?...
                    Друг е въпроса за колко време ги постигат особено на градско.
                    А по темата - и аз мисля, че възможен проблем е филтъра на купето.
                    Особено ако ти запотява и прозорците повечко.
                    Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                    Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                    Comment


                    • #11
                      Вентилатора на парното го включвам само на 1ва степен, а v6 се грижи за другото.
                      ...

                      Comment


                      • #12
                        Тва звучи на 5 цилиндровия дизел да врътнеш на 1 ва степен парното . И вътре с ракавици и ушанка ще караш
                        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                        Ramstein - Benzin
                        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
                          Тва звучи на 5 цилиндровия дизел да врътнеш на 1 ва степен парното . И вътре с ракавици и ушанка ще караш
                          Всяка сутрин виждам много хора да си карат колите с шапки и ръкавици, явно карат дизели. ( дизели без "печка" или подгревни свещи за антифриза )
                          ...

                          Comment


                          • #14
                            Аз пък мойта си я карам по тениска...
                            Ма понеже имам и 146 1,9жтд нея я карам по потник щото има подгревни свещи на антифриза.
                            Това последното е сериозно. Не съм виждал на друга 145/6жтд с подгрев на водата...
                            Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 23:21.
                            Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                            Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                            Comment


                            • #15
                              И аз нямам оплакване....че бучи-бучи,но пък духа яко....за 5 мин вече е на 50 градуса(на ход),а в сравнение,че навън е -1,си е направо лято....много рядко ще включа трета и четвърта степен.....
                              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                              Comment

                              Working...
                              X